Polnjenje računa drugemu uporabniku

Navodila za uporabo spletnega obrazca za polnjenje Mobi:
  • V obrazec vpišete telefonsko številko Mobi, katere račun želite napolniti.
  • V polje kartica Mobi vpišete aktivacijsko številko veljavne kartice Mobi.
  • V polje SMS sporočilo vnesete dodatno besedilo* kratkega sporočila SMS, ki bo po uspešni polnitvi poslano na izbrano številko Mobi.
  • Vnos potrdite s klikom na gumb Potrdi.
  • Sistem izpiše vnesene podatke. Če so podatki pravilni, želeno polnitev izvršite s ponovnim klikom na gumb Potrdi.
Uporabnik Mobi, katerega račun Mobi ste napolnili, bo o uspešni polnitvi obveščen s kratkim sporočilom SMS: Na vaš račun Mobi ste prejeli polnitev prek spleta: *vaše besedilo.

Račun Mobi lahko preko tega spletnega obrazca napolnite tudi iz tujine.
   Telefonska številka:
Kartica Mobi:
SMS sporočilo:
  Vpišete lahko še znakov.
   
 
POTRDI
Opozorilo:
Za uporabo kartic Mobi veljajo Pogoji poslovanja in uporabe storitev Mobi. Potrjena polnitev na izbrani račun Mobi je dokončna, zato vam predlagamo, da ste pri vnosu telefonske številke Mobi previdni. V primeru štirikratnega napačnega vnosa aktivacijske številke bo polnjenje računa Mobi prek spleta z vašega računalnika začasno onemogočeno.

Za pomoč pri polnjenju računa Mobi ali dodatne informacije pokličite Center za pomoč uporabnikom, kjer smo 24 ur na dan dosegljivi na številkah 031/041/051 121 klici iz mobilnega omrežja Telekoma Slovenije so za uporabnike Mobi brezplačni) ali 041 700 700 (klici iz slovenskih omrežij so brezplačni), lahko pa nam pišete na naslov info@telekom.si.